måndag 24 oktober 2016

Sot dammsugare

Kärchers grovdammsugare är en praktisk dammsugare för säker och bekväm rengöring av grillar och skorstenar. Dammsugaren kan snabbt förvandlas till en. Uppgradera din dammsugare ! Perfekt till aska, sot , jor spån m. Levereras med olika filter.

Allt för hemmafixare och proffs. Rengör enkelt braskaminens glasrutor. En grovdammsugare, eller torr- och våtsugare som den också kallas, klarar jobben som en vanlig dammsugare inte gör.


Den kan suga både våt och torr. Att köra sot rätt i en dammsugare är inte bra. Pellets kamin aska sot dammsugare tillverkning av Ningbo Precise Trade Co.


En vanlig dammsugare kommer fortfarande käka påsar med god aptit om du suger mycket aska. Askfällan är precis vad det låter som, dvs en nischad produkt för att suga aska och sot med.

Som ersättare för en grovdammsugare är den rätt kass, men för att suga aska och sot är den mycket bra. Jag tycker dom flesta sugar fungerar riktigt bra till aska å dylikt,problemet för mig är när man ska suga fint sot som är nästan som gipsdamm då täpper det. Jag har kommit fram till, att en separat avsklijare typ Grovis, med ett bra filter i, tillsammans med min vanliga dammsugare funkar bäst OM jag ställer . Det som förvånade mig när jag skiljde för att rengöra dammsugare och askavskiljare var att det var lika mycket aska i dammsugaren som askavskiljaren.


Väntar tills påsen är full. Det gör att sugkraften fortsätter att vara stark. LÄS OCKSÅ: Här är platserna du glömmer att dammsuga . Den glufsar i sig 8-kg aska och sot per minut. Det formbara sugmunstycket kan bockas i vilka krokar som helst för sugning runt hörn och i fickor.


Fakta Den starka centrifugalkraften fungerar som ett filter som aldrig sätts igen. Dammpartiklarna slungas ut mot cyklonens väggar där de bromsas av friktionen och faller ner i . Clean - trycktvättare och dammsugare. En bortglömd dammsugare i en reaktor i Ringhals har gjort att kärnkraftsanläggningen förlorat inkomster på hela miljarder kronor i år. Och dammsugaren upptäcktes inte.


Vid branden spreds sot över stora områden vilket gör att saneringsarbetet efteråt har varit mycket omfattande. Den idealiska maskinen för effektiv och säker uraskning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения