torsdag 13 oktober 2016

Pelletskamin skåne

De senast åren har jag börjat sälja, montera och underhålla pelletskaminer eftersom jag anser att dessa kaminer bättre och enklare för kunden och miljön. Jag är utbildad i service och underhåll på KMP, . KMP ”Drag” är en unik lösning som gör det möjligt att installera pelletskamin utan skorsten. Tänk vilka möjligheter du får att placera kaminen precis där du vill!


Företaget finns i Malmö, men välkomnar kunder från Helsingborg.

Karta och vägbeskrivning Öppettider . Sänk dina värmekostnader med en automatisk pelletskamin ! Vi har flera trevliga alternativ på kaminer, såsom skorstensfria, tysta, vattenmantlade och med varmluft. Kontakta oss gärna så berättar vi mer om hur du kan få billigare och dessutom mysigare värme i ditt hus! Vi på skorstensteamet installerar och säljer kaminer i stora delar av Skåne.


Vi har lång erfarenhet av att sälja och installera kaminer. Vår kunder säger framför allt att de känner sig trygga i valet av oss.

Oavsett om ni behöver hjälp med hela installationen eller bara en del så kan vi hjälpa er. Braskaminer, insatskaminer, murspisar, installation av kaminer i Hörby. Brett sortiment av pelletskaminer till bra pris! Vattenmantlad pelletskamin , kanalansluten pelletskamin m. Köp kamin av oss och få rabatt på skorsten!


Lite använda Ring för mer info. Hej, kan någon hjälpa mig med mina frågor? Tittar på pelletskamin att ha i köket då jag kräks att konka ve hitta och köpa torr ved samt bor på österlen = dyr ved. När jag nu ändå ska ändra kamin, är det är ett bra tänk att sätta in en vattenmantlad pelletskamin till . För dem som har direktverkande el kan en pelletskamin vara ett bra komplement.


Värmen sprids bäst då huset har en öppen planlösning. Det är inte nödvändigt att ha en skorsten, men då måste man . Den fungerar helautomatiskt mot en rumstermostat och behöver i bästa fall bara fyllas på en till två gånger per vecka, beroende på modell och värmebehov. Den är relativt enkel att installera då . Det sitter lika många kvinnor som män i styrelsen. Se kontaktuppgifter, adress, karta, vägbeskrivning, m.

Pelletskaminer i Skåne AB, Åge Tuas Väg 17.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения