måndag 24 oktober 2016

Heru filter

They are supplied individually, the same for both supply and exhaust air. The filter kit contains two pieces of class Ffilters, the same for both supply and exhaust air. HERU unit, supplied individually.


Her finner du filter til alle Heru ventilasjonsaggregater. Loftsaggregatene til heru benytter Posefilter i Fkvalitet både på tilluften til huset og på avtrekket.

Samme kvalitet, F er det også på filterkassetene som benyttes i skapmodellene. The recommended interval for filter changes is 2–times a year. In connection to the filter change, clean the ventilation unit and . Pollen filter til Heru 1S.


Norges rimeligste ventilasjonsfilter til Heru finner du i vår nettbutikk. Val av filter till värmeåtervinningsaggregat HERU. Fråga: Jag har ett Heru aggregat installerat i vår villa och jag tänkte köpa en extra uppsättning filter.


Då jag tittade på er hemsida såg jag att det fanns Foch Ffilter att köpa, problemet är att jag inte vet vilken skillnad det är på dessa?

Paketet innehåller 6st ventilationsfilter. Filter i bra kvalité till rätt pris. Detta filterpack passar till Östberg Heru S, S, S och 1S ventilationsaggregat. Kontrollera om filtren i ditt aggregat är F- eller F7-klassade.


F7- filter är ofta rosa och F5- filter är ofta vita. Filtren kan också ha sinsemellan olika filterklass, så att tilluftsfiltret är Foch frånluftsfiltret F5. Båda varianterna innehåller två filter , där samma storlek passar för både till- och.


Vi har snabba leveranser med telefonsupport. Se Vilkår og betingelser for detaljer. Frame size: 370mm x 190mm. Left Carousel Arrow Right Carousel Arrow . Bestillingen blir pakket samme dag! Har precis installerat FTX med Heru 75s.


Har inte hunnit satt in mig i systemet så mycket än så jag ställer en fråga här. Vid forcering efter tex bastubad så har jag alltid fått larm på filter. Det går alltid att återställa via reset och sen är allt bra igen.


Nån som har ideér på problemet?

Komplett filtersett til Heru 130S og 130SEC. Showing the single result. The product is already in the wishlist! Energiåtervinningen kan vara ända upp till. Sys- temet fungerar alltså lika bra för .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения