fredag 9 juni 2017

Nagelstärkare bäst i test

Så används det: Pensla på nageln varannan dag, nageln ska vara ren men du kan lacka med färg ovanpå. Om du inte gör det ser det ut som du har ett lager transparent överlack. Läs mer obudget nagelkur nagelstärkare sally hansen snabbtipsNagellack. Med en nagelstärkare slipper du naglar som bryts eller skivar sig. Kombinera gärna lack med nagelolja för bästa effekt.


Starka, vackra naglar är ingen tillfällighet!

Sätt stopp för naglar som bryts och skivar sig! Efter fyra till sex veckor kan behan. Här har vi alltså att göra med den gamla vanliga ”Vill man vara fin får man lida pin”!


Jag satte på lösnaglar innan vi skulle fota smycke kollektionen. För starka vackra naglar. Tycker de är snyggt med kortare men välvårdade naglar. Jag HAR försökt sköta mina egna….


Men de är tunna och flagnar! Fick hem denna som ett varuprov och tänkte jag kunde testa, den fungerar otroligt bra!

Mina naglar har alltid varit väldigt. Vilket märke är bäst för att förstärka sina naglar hemma? Formaldehyd i nagelstärkare ? Sveriges bästa sminkblogg med fantastiska sminkningar, inspiration, tutorials, sminkvideoklipp, produkttester och allt om nyheterna på smink- och skönhetshimlen. Nagelstärkaren som verkligen fungerar - Bloggare blogg.


Denna ska penslas på varje dag i två veckor (gammalt ska tas bort med remover först). Bild på Scholl Nail Care Oil . Mava-Strong från Mavala är ett stärkande och skyddande underlack som motverkar mjuka och tunna naglar som lätt bryts. Mava-Strong återuppbygger och förbättrar kvaliteten på nagelns yta genom att reducera skadlig fuktförlust och förhindra att naglarna skivar sig, tack vare ett komplex av . Lacken har kommit lite i skymundan eftersom de anlände strax efter att jag fick hem mina nagelstärkare från OPI, men nu har jag alltså tänkt att testa, dutta, lacka och pensla för att se om det faktiskt hjälper mina naglar lite. I mina papper står det att det innehåller både aminosyror och kevlar för bästa skydd! Att hitta det perfekta nagellacket som har fina färger och som dessutom sitter som berget kan kännas som en omöjlighet, men vi har hittat det.


Vi har testat de nagellack från åtta olika märken och hittat det ultimata nagellacket och vilka du inte ska köpa. Kolla in i bildspelet och hitta din nya nagellacksfavorit. Helt enkelt det bästa som kunde hända mina naglar. Var denna recension användbar för dig? OPI är kända för sin otroligt höga kvalitet och vinner ständigt priser och bäst i test med sina nagellack.


I OPIs sortiment hittar du allt från nagellack, nagellacks borttagning, handkräm, filar, nagelstärkare och specialanpassad bomull för att enkelt och skonsamt kunna avlägsna ditt nagellack. Någon som har något tips på någon nagelstärkare som gör naglarna benhårda.

Okej – här är mina bästa nageltips för dig som vill få snygga naglar och hellre fixar dem själv än slår upp numret till närmsta nagelsalong på eniro. Många av tipsen gäller förresten för dig som har någon. Vid behov, använd en nagelstärkare. Scratch Nails No More Yellow Nails, 1kronor, skyddar och .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения