måndag 26 juni 2017

Göteborgs energi din el kontakt

Välkommen att besöka oss: mån-tors 9-och fredag 9-15. Telefontid måndag-fredag kl. Kundservice: Här hjälper vi dig att besvara dina frågor, hitta . Vi kan allt om din el och våra tjänster är för dig som är företagskund.


Ring oss, vi är på plats mellan 09. Eller skicka e-post så får du svar inom timmar.

Visste du att du som företagskund även kan få ett intyg utskickat som visar att just ni tänker på miljön och använder förnyrbar el eller märkt Bra Miljöval? Har du en personlig säljare? Du kan välja att köpa förnybar el på ett flertal olika sätt. Ett tredje sätt är att bli egen elproducent. Vi har tre olika elavtal.


Fast elpris, rörligt elavtal och Andelsavtal. Bolagets firma är GÖTEBORG ENERGI DIN EL AB. Det kommunala ändamålet är att utveckla energihandeln på ett sätt som bidrar till . Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på webbplatsen.

Kontakta vår kundservice så hjälper vi dig. Vill du ha hjälp med inloggningen? Ställ din fråga till kundservice.


Genom att fylla i formuläret nedan kan du ställa din fråga till kundservice. Handläggningstiden för ärenden via e-post är vanligtvis två arbetsdagar. Här har vi samlat de vanligaste frågorna som kommer till vår kundservice. I de flesta bostäder, inte minst flerfamiljshus, värms.


Det första du märker av om det är några . Jag valde att byta leverantör. Dock hade jag Din El under en månad. Fick ingen faktura från dem. Men jag tänkte den kommer.


Göteborg Energi Kundtjänst. Efter en och en halv månad kommer istället ett kravbrev från Svea Inkasso . Byggnaden ritades av Nils Einar Eriksson och Nils Andréasson. Har haft en del kontakt med deras kundservice och jag har aldrig fått vänta i långa köer och inte nog med att jag fick bra hjälp med mitt ärende men dom tog sig också tid att hjälpa mig göra ett konto på deras web. Status, varumärken, offentliga värden, adress mm för GÖTEBORG ENERGI DIN EL AB.


Här får du svar på dina frågor oavsett om det handlar om ditt elavtal, elmarknaden eller kanske om våra fördelsprodukter som förenklar och förbättrar för dig som. Vad händer om jag inte tecknar elhandelsavtal med ett elhandelsbolag?

Svar: Om du väljer att inte teckna något elhandelsavtal så är vi enligt lag skyldigt att anvisa ett elhandelsföretag så att du får el.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения