måndag 25 maj 2015

Ica krukor

Ta del av våra bästa erbjudanden! Ange din mejladress här: OK. Heminredning och gardiner för ett trivsamt hem hos ICA Hemma. Här finner du ett sortiment av inredning för hemmet och praktiska prylar för hemmakontoret.


Fina utekrukor fyllda med vackra sommarblommor förgyller varenda uteplats och balkong.

Denna gången behöver ni inte gå långt för att investera i veckans kap. Hittade den här krukan som är väldigt lik den här, på Ica Maxi när jag var och handlade i veckan. Perfekt med ett mässingsfat jag hade över där hemma (finns lite var stans att köpa).


Krukor - blommor, krukor , rosor, begravningsblommor, blomsterarrangemang, julblommor, krukväxter, snittblommor, växter, alessi - företag, adresser, telefonnummer. Perfekta som arbetsbor men även att stapla krukor på, skriva namnstickor, plantera om kryddor m. De svarta pallkragarna med lock är också mycket fina. Jag började min köksväxtodling förra året och måste säga att odla grönsaker i lådor är det mest lyckliga man kan göra i sin trädgård.

När jag handlade en färdigsoppa (hehe livet som gräsänka) till middag igår på vår lokala lilla Ica butik här nere så springer jag in i krukan Cloudy från DBKD som Hanna Wessman designat men till en tredjedel av priset… eller? Såklart är det inte DBKDs kruka utan en kopia. Det verkar någon ha tyckt under natten. Det mesta serveras på Kennels egen brukskeramik, men här finns också tallrikar” à la bröderna Taviani” inhandlade för 3. Den före detta gruvarbetarbostaden har varken el eller vatten indraget, men Kennetharstoraplaner. Helahuset ska renoveras ochinredas i shakerstil.


Denmest sensuella inredningsstil som . En alldeles bedövande svensk normalitet. Riktiga monster har inte bankomatkort och köper inte krukor på ICA. Men det har, och det gör, obducenten. Det är därför, tänker jag, som styckmordet är ett mer traumatiskt och på sätt och vis mer komplicerat rättsfall än Palmemordet. Mordet på statsministern skulle kunna visa sig . ICA Kvantum Örnsköldsvik, Örnsköldsvik, Sweden.


Så har jag gjort och nu har jag de flesta fleråriga örter i trädgården. Man kan också odla i kruka. Koriander (ettårig) går jättebra ute under sommaren (från affären) Fransk dragon tåler kyla ganska bra, likaså libbsticka.

Citronmeliss har vi som ett fruktansvärt ogräs i trädgården. Dessa krukorna såg jag när jag var inne på Ica i Vårgårda häromdan. Här skall vi strax krypa upp i soffan och se på film, jag och mannen.


Idag har vi haft barnkalas för vår minsta son som fyller år på tisdag och det blev lyckat. Men jag och Morgan är ju helt slut nu, många viljor i den gruppen Har nedan listat mina favoriter som finns att köpa på ICA. Kvantum ICA med siktet inställt på en egen ICA -butik inom några år, ska vara pappaledig framåt våren.


Jessica är redan igång och jobbar två eftermiddagar i veckan. Hellre än att jag gör en ansiktsbehandling för 5spänn köper jag en kruka till huset eller något till Ängla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения