torsdag 23 november 2017

Badrumshylla biltema

Hörnhylla som ökar förvaringsmöjligheterna i badrummet. Praktisk badrumshylla med två hyllplan och sugkoppsfäste. Visa filter Stäng filter. Biltema Sveriges officiella -kanal.


Badrumshylla Noll Hål i Väggen DRAAD DK130. Här hittar du ett stort utbud av badrumstillbehör till bra priser.

Vi har olika tillbehör för dusch, toalett och tvättställ samt förvaring och speglar. Min syster har en sån här badrumshylla som hon . Värdelöst på biltema -Köpte fel bromsskiva,fick åka tio mil till,fick ingen ersättning för mitt misstag,fick dock byta till rätt skiva utan . Men konstruktionen är smart så det borde ju finnas snyggare tycker jag :) men det låter ju som det bästa alternativet för dig. Jo en sån hade varit perfekt, men jag är kräsen . Skick: Varan säljs i befintligt skic. Annars har jag fastnat för glashylla men dom jag hittat som passar hos oss ( måste va smalare än 60cm) är så förbaskat dyra!


Eller är jag snål om jag inte vill lägga över 400:- för en liten glashylla? Min mamma kom hit för ett tag sen och lämnade en badrumshylla som hon hade köpt åt mig på biltema !

Så här ser den ut och den kostade bara 690kr as billigt tycker jag eftersom att den är så stoor! Vi hade ju en annan förut, ful var den dessutom och vi hade den på golvet så ibland råkade man gör. Kran, Arabella blandare krom, Silverfärgad. Innan jag fick rätt på hur det var så sjöng jag många svordomsramsor innan jag fick ihop det.


Justerbar dörrhängare Utdragbar verktyg. Stången kan justeras mellan 1hangare av barstat rostfritt stål och knop Hallare toaletborste Manteras . Smedbo Home dubbelkorg (tvålkorg hörn ). Hade planerat borra upp en hylla i duschen där jag kan sätta shampoo och dylikt, men hyresvärden sa tvärnej. Den kromade handduschhållaren från Mixomat har . Click here to show products without images. Products without images have been hidden. Go to the productFind similar products.


Igår kväll när lugnet hade lagt sig i huset, fastnade jag inne på Jotex i jakt efter gardiner. Jag spontanköpte gardiner häromdagen som inte alls funkade som jag hade tänkt så de fick jag lämna tillbaka och nu återvände jag till plan A. Först är det småbarnens rum som ska ha gardiner. Sen tog det lite tid innan jag åkte dit igen.


Men nu är den inköpt och monterad på badkarskanten! Den kommer med olika långa stänger som gör att man kan variera höjden på stången .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения