måndag 27 juni 2016

Göteborgs energi autogiro

Betala din faktura via autogiro. Autogiro är ett enkelt och bekvämt sätt att betala fakturan. Varje faktura betalas automatiskt från ditt bankkonto på förfallodagen.


Med autogiro betalar du fakturan i rätt tid och slipper förseningar. Om du flyttar upphör tjänsten automatiskt, tänk på att .

Jag, nedan benämnd betalaren, medger att uttag får göras från mitt angivna bankkonto på begäran av angiven betalningsmottagare för betalning via autogiro. Kontoförande bank är inte skyldig att pröva behörigheten av eller meddela betalaren i förväg om begärda uttag. Uttag belastas betalarens konto enligt kontoförande . Hur gör jag för att betala min faktura via e-faktura eller autogiro ? Vill du ha e- faktura så registerar du det på din internetbank. För att få med alla uppgifter som behövs, ha en faktura tillgänglig.


Vill du betala dina fakturor via autogiro så kan du hämta en blankett här på våran hemsida. Här finns autogiroblanketten.

Anläggnings ID (siffror):. För dig som använder bank på Internet och är avtalspart med oss kan få din faktura som e-faktura och förenkla betalningshanteringen. Jag medger att uttag får göras från det angivna bank- kontot på begäran av nämnda betalningsmottagare för betalning via Autogiro. Jag ska senast bankdagen före förfallodagen ha tillräckligt med pengar på kontot för alla de betalningar som ska göras på förfallodagen.


Detta förbinder jag mig även gentemot banken. Göta Energi är ett elbolag med fokus på kundservice, kreativa erbjudanden och konkurrenskraftiga elpriser. Vår prisbelönta kundservice ser till att du som kund får det elavtal som passar för just dina behov! Medgivande till betalning via Autogiro.


Undertecknad (”betalaren”), medger att betalning får göras genom uttag från angivet konto eller av betalaren senare angivet konto, på begäran av angiven betalningsmottagare för betalning till denne på viss dag (”förfallodagen”) via Autogiro. Vi besvarar alla slags frågor om el, energi och vårt företag. För att kunna registrera autogiro på internetbanken behöver man ange ett sk betalarnummer, betalarnumret är detsamma som ditt kundnummer hos oss och måste även matcha ditt . När alla uppgifter är ifyllda och inlämnade, slipper du krångliga OCR-nummer och kan vara säker på att hyran betalas i tid.


Att betala via autogiro innebär att pengarna automatiskt överförs från ditt bankkonto till oss, samma dag som hyran förfaller till betalning. Hur vet jag vilket elavtal jag har? Hur ofta får jag min faktura?


Vad betyder El utan Påslag?

Göteborg Energi , Göteborg. Hur ansöker jag om autogiro ? Kan jag ta med mitt elavtal till min nya bostad när jag flyttar ? Det är ett långsiktigt uppdrag som startar. Från och tillkopplingar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения