torsdag 25 juni 2015

Styrbox janfire flex a

Elektronikbox , styrbox till pelletsbrännare Janfire flex - A , Nya modellen. Och känner av om man behöver underhåll eller inte. PASSAR JANFIRE PELLETSBRÄNNARE FLEX-A.


Reservdelsbox tänker jag, alltid någon som kan plocka delar eller laga den. Passar till Janfire FlexA pelletsbrännare. En styrbox som jag inte vet något.

Vad exakt är det man ska göra? Antar att det ska in en sensor som ser om det brinner och sedan en styrbox som klarar denna input. Förståss lite hårt jobb också. Då är det dags att felsöka. Fläkten snurrar, men inte med rätt varvtal, snurrar med typ gissningsvis fast varvtal någonstans mellan och 2RPM (långsamt) och den har ett burrande lju går enkelt att stoppa med handen utan . Har en ovan nämnd pelletsbrännare som uppför sig underligt.


Har googlat på problemet o det lilla ja har fått fram tyder på att databoxen. Hej, Min Janfire Flex-A har fått stora uppstartsproblem. Har bytt elspiral men det gjorde ingen skillnad.

Jag mätte fläktspänningen i uppstartsfasen. Byte av elektronikbox Janfire Flex-a. Gå till produktsidan hos annonsören. Det är informationen på . Elspiral Flex-a Gul Pelletsbrännare 6kr. Adapterkablage NH(Ombyggnad) 5kr.


Uppläggningskostnad mån. Hej jag är ny på forumet och har ett par frågor. Tänkte köpa en begagnad janfire flex-a. Men jag har ett problem, jag har ingen styrbox på min ctc.


Jag reglerar värmen med en ratt som sitter på ett av rören. Fullt fungerande säljes p. Motala Vid sedan klockan 19:Wednesday d.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения