fredag 21 juli 2017

Ögonbrynsmascara bäst i test

Brynfärg 1: Drömbryn åt alla – vår vinnare och bäst i test. Perfekta ögonbryn är lika viktigt som vita sneakers i vår! Produkterna har bra kvalité och deras bryngelé är en utav de bästa genomskinliga som jag testat! Viktig notis dock, är att eftersom den endast.


Formar och fixerar, för perfekta . Buskiga, kammade eller naturliga ögonbryn blir snyggare om de formas och fixeras.

Något du kan göra med brow gel, en sorts ögonbrynsmascara som finns i olika nyanser och styrkor. En bra köp till vettigt vardagspris. Mary Kay Brow Gel håller brynen på plats med en transparent och doftfri gel.


Den glest spolformade borsten kan ge en kam-randig effekt. Bra produkt men har lång torkti passar därför bäst för tunna strån. Brynskugga ger extra djup och volym till ett par bryn som redan är välformade. Börja med ytterst lite på penseln och se till att sprida skuggan jämt över hela brynet. Brow Artist Plumper är för dig som söker en ögonbrynsmascara som fyller i, fyller ut och formar ögonbrynen.


Tänk om man hade breda tjocka fylliga ögonbryn.

Supertäta och mörka helt naturligt av sig själva. Det enda problemet man hade var att man då och då behövde plocka dem för att de skulle hålla formen. För mig får de gärna vara mörka och markerade.


Vilken dröm…det kallar jag I- landsproblem! Våra tester utförs så som produkterna är tänkta att användas i verkligheten. Vi har testat näshårstrimmers. Hur är näshårstrimmerns klippeffekt, är den lättanvänd och känns trimmern välkonstruerad?


Se vilken näshårstrimmer som blev Bäst i Test – Läs mer. Superpigmentera jättefina färger, hållbar och lättanvänd. Bästa brynskuggan jag testat! Dock såg jag att skuggan i dosa kostade mer på hemsidan . Kommer ni ihåg att jag efterlyste tips på en ögonbrynsmascara här på bloggen för ett litet tag sen?


Den jag hade från Revlon sjöng verkligen på sista versen även om den varit en jättebra produkt. Revlon finns ju tyvärr inte att få tag i här i Sverige så jag ville ha tips på andra märken. Fraktkostnad från Australien (!!) blev ju inte direkt obetydlig. Så jag är superbesviken fastän jag borde vara supernöjd!


Undrar lite vad som är tanken med att prova produkter som sen inte går att köpa. L`Oréal Paris kommer ut med en drös med nyheter i höst.

Det är en ögonbrynsgele som lovar att du ska kunna styla dina bryn så som du vill ha dem. Den största skillnaden mot andra ögonbrynsgeléer är att den här innehåller fibrer för att fylla ut brynen. Ok, här kommer ett som handlar om en ögonbrynsmascara (finns. Annonssamarbete med Lindex Primer- test ! Jag tycker det är rätt svårt med selfies ibland (läs: ofta), så efter att jag tagit en miljon.


Sudda för att slippa starka färgkontraster. Lägg lite extra tid på att fixa fina bryn. Använd en ögonbrynsskugga eller en ögonbrynspenna i en färg så nära din egen nyans som möjligt.


Utgå från din form och skapa en jämn fin båge. Fixera brynen med en ögonbrynsmascara som du kammar in med lätta . När modemagasinet Styleby listar sina bästa skönhetsprodukter från året som har gått - noga testade produkter av redaktionen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения