fredag 26 december 2014

Biltema luftfuktare

Menade du något av följande: luftavfuktare. Visar produkter inom kategorin Luftfuktare. Fungerar fint den ser ut som en pingvin LOL (Vred mig av garv när jag to upp den ur förpackningen) men den fyller sin funktion perfekt och priset tilltalade mig och min plånbok iaf och lite gullig ser den ju ut osså. Fel på Biltemas luftfuktare. Min luftfuktare och dess placering - problem?


Vilken luftfuktare bör jag ha?

Om det inte är den bruksanvisning som du söker, klicka då här för din förfrågan. Det är möjligt att din produkt måste repareras. Hos ett Repair Café kan den repareras gratis av erfarna frivilliga.


Klicka härunder för bruksanvisningar på din Biltema Luftfuktare. Finns ditt produkt inte med? Kommentera (du behöver vara inloggad). Christoffer (crulle) finns på deras hemsida med sök: luftfuktare. Hoppar på tråden och frågar: Hur mäter man luftfuktigheten enklast och billigast?


Nån som kan tipsa om nån produkt att köpa för enbart detta?

Vi har en liten sketen Biltema - luftfuktare i sovrummet som säkert inte gör stor skillnad alls, men det vore intressant att ta reda på vad skillnaden faktiskt blir i procent. Vi bor i lägenhet utan element och luften är jätte torr. Dessutom är jag (v 38) väldigt torr i näsan och halsen pga graviditeten (tror jag) men även min man och dotter känner av den torra luften, vi blir tokiga snart. Har tidigare provat luftfuktare från biltema (pingvin) och från Clas Ohlsson men . Många upplever olika besvär under vinterhalvåret och ofta är de relaterade till ett torrt inomhusklimat.


En luftfuktare kan lindra besvären. Under hela januari har vi extra bra pris på luftfuktare från Wilfa. Oscillerande golvfläkt med fjärrkontroll. Jag har en luftfuktare från Biltema , den nya modellen som efterträdde pingvinen men som ser relativt lik ut.


Den har gjort trogen tjänst i snart ett år, men när jag tömde och torkade ur den noterade jag det var en hel del kalkavlagringar på den lill. Sensor till väderstation. Har tänkt på det här med torrt på vintern och ak. Har du något tips på en bra och prisvärd luftfuktare (fogger). Behöver inhandla mig en . Jag köpte förra vintern en liten luftfuktare på Biltema.


Den fungerar bra, men rymmer bara 1½ l, så jag får fylla på den ganska ofta. Den står på för fullt hela dan och bara svagt på natten (för att den inte ska koka torr) och vi har runt luftfuktighet. Nu har vi väldigt svalt nattetid och många plantor tillsammans, en del.

Jämför priser och läs recensioner på Inomhusklimat. Välkommen till PriceRunner! Erbjudanden från Clas Ohlson, Årets katalog! Som luftfuktare i fermenteringsskåpen har jag använt Biltemas luftfuktare. Det har visat sig efter ca garantibyten att dom är helt kass.


Har sökt efter andra lösningar men inte funnit några jag egentligen vill ha. Dom jag funnit är i mitt tycke för stora men har en fördel, man behöver inrte fylla på vatten hela .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения