torsdag 12 januari 2017

Ctc elcombi

Min panna funkar inte på elpatronen, så jag ringde till CTC. De bad mig kolla om det finns 2volt på båda sidor om överhättningsbrytaren. De gånger som jag har eldat för hett i pannan har den löst ut och då kan jag trycka på återställning när temperaturen har . Den uppfyller elleverantörernas krav om små effekt- tillslag och långsam återkoppling efter ett strömavbrott.


Den inbyggda automatiken tillsammans med ström- kännarna har ständig effektbevakning . Nu behöver jag kom-igång-hjälp.

Vid övertagandet körde de tidigare ägarna på elpatron då de tyckte att det var smidigare på sommaren. Alla priser inklusive moms. Vi levererar över hela Sverige . Hej, Har i dagsläget en CTC el-combi -som jag eldar pellets i. Tidigare ägare var väldigt. Hej, Är på jakt efter en vedpanna, CTC elcombi å min svärfars räkning.


Han vill ha tag på en panna i bruksskick för att kunna göra ett enkelt byte mot den han har. Det är en plåtpanna från slutet av 80-talet någon gång. Installations- och skötselanvisning.

CTC Elcombi och Eurofire Eintrag 30. L-21 X-ring, Elpatroner trekantsfläns. L-21 Maxtermostat, Elcombi , 17MK fr. Elkassett, Elbox, Electronic 13kW, Egor EV115. CTC Roster Elcombi , EV1- års Erfarenhet - Fri frakt – VVS home.


Kontakta en av våra 3CTC - Partners som finns över hela Sverige. Sök en installatör nära dig. Vid service- och garantiärenden kontakta i första hand alltid din installatör. Det är han som är din närmaste kontakt och bäst känner till hela värmeanläggningen han installerat hos dig.


Felsöka värmepanna ( CTC ELCOMBI ) - Håbo kommun. Uppsala län, Håbo kommun. Keramik i brännplåt CTC Art. Pannan används bara på el. Keramik sida Höger till CTC V2 Egor Voch Vemax Art.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения