tisdag 19 april 2016

Fuktmask bäst i test

Mascara – bäst i test (och tipsen för snyggaste fransarna!) Foto: Estrop. Såhär i kalla vintertider är det många ansikten som stramar och fnasar av torrhet. Bäst i test i Damernas Värld! Idag ser jag detta i senaste numret av Damernas Värld!


Caritas Lagoon Bath ansiktsmask som jag bloggade om i går fick bäst i test när DV testar och utser de bästa fuktmaskerna! Inte bara jag som gillar detta lagunbad för huden!

Vilken är egentligen bäst ? Kan ha varit så att jag i kombination med den bostra kylan som svepte över Stockholm förra veckan, också råkade peela liiite för hårt i brist på glow. Jag kände mig ren och portömd pga aha, men hur mycket jag än krämade på kände jag mig aldrig riktigt återfuktad. Då kom jag på att jag inte skött min fuktmask ordentligt . Ditt badrumskåp är kanske fullt av rengöringar och crèmer, men för en torr och vintertrött hy räcker inte alltid det. En fuktgivande ansiktsmask anpassad efter din hy kan göra underverk – oavsett vilka hudproblem du lider av!


Missa inte heller hur du gör din egen hemmagjorda ansiktsmask! Testa en uppiggande ansiktsmask som återställer fuktbalansen och ger huden en snygg lyster.

En ansiktsmask kan verkligen göra under för din hud! Men tänk på att välja rätt – utifrån vad just du har för hudproblem och vad din hud behöver. Här är fem favoriter, som absolut är bäst i test (för olika hudproblem)!


Beskrivning: Fuktmask som ska mjukgöra och bygga upp hudens fuktdepåer samt förebygga torrhetsrynkor. Innehåller bland annat A-vitamin. Kan användas av alla, även av de med känslig hy. Omdöme: Den här masken är perfekt när huden känns torr och glåmig. Känslan efter användning är nästan som om man lagt en fuktmask och den innehåller också märkets speciella alg padina pavonica som inte bara ger fukt utan också ser till att fukten stannar i huden.


Här finns också klorella som stärker hudmadrassen och gingko biloba som motverkar fria radikaler. Jag somnade tio igår, var så trött efter att ha stigit upp 5. Det är en psykologisk gräns som tar emot när man ställer klockan på ett 05-klockslag. Man vill liksom inte gå upp då. Om jag har mycket att göra går jag upp sex på morgonen och . En fuktmask kan vara bra att använda efter andra masker, som lermasker och exfolierande masker.


Vissa fuktmasker ska sköljas av och andra inte, tänk på att följa instruktionerna som står på produkten. Fuktmasker kan oftast användas så ofta som du känner att det behövs. Ni som följer mig vet att jag har blandhud med torrare kinder.


Origins är ett hudvårdsmärke som är väldigt populärt i USA.

Välj 1-alternativ som passar bäst in på dina önskemål. Ge skydd och näring till en torr hud. Lugna och vårda känslig hud. Behandla mörka pigmentfläckar. Ge en slät och jämn hudyta.


Ge huden en lyster- och vitaminkick. Frida Fahrman recenserar och guidar dig till perfekta grunden för snyggaste makeupen. Här är Fridas åtta foundationfavoriter som fått bäst i test – och som håller hela dagen från förskolelämningen till AW:n på kvällen.


Recension av Dr Brandt Pores no More Vacuum Cleaner Att köpa Dr Brandts prylar brukar vara lite som att spela rysk roulette med pengar. Ibland klarar man sig undan och känslan är då oerhört extatisk . Ekologisk ögonkräm uppstramande för alla hudtyper 15ml. Stimulerar mikrocirkulationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения