torsdag 5 februari 2015

Värmeelement hundkoja

Elementet är lätt att installera, det fastskruvas direkt inuti hundkojan. Yttertemperaturen blir aldrig högre än grader, och hunden kan riskfritt ligga med ryggen mot detta. Volt, Välj transformator-alternativ i listan ovan!


Transformatorns W måste överstiga elementens W. Ex st 140W element = 280W kräver en . Marknadens enda godkända värmeelement för hundkojor.

CE-märkt med ett års garanti. Försäkra dig om att din hund får värme i hundkojan i vinter. Jämför priser och läs recensioner på Djurtillbehör. Välkommen till PriceRunner!


Det finns värmeslingor till golv, det finns värmeelement annpassad för hundkojor olika storlekar! Inbyggd värmefolie med volts system, vilket är helt lagligt även för en lekman att installera. Kan man ha ett vanligt oljefyllt element med termostat i en liten hundkoja ? De finns typ på coop för 399kr.

Finns det risk för mordbrand om jag sätter in coop-elementet? Hur värma upp hundkoja på bästa sätt? Det vi klurar på mest är vilken värme som är mest lämplig till hundkojan. Mina uppfinningsrika föräldrar har hängt upp en värmelampa för smågrisar i sin hundkoja så de får ljus därinne oxå;) Men . Köpt på Lundhs där kan Du läsa om produkterna.


Maila då jag inte kan prata i mob pga jobbet. Hitta billigaste Värmeelement hundkoja hos AllaAnnonser. Produkt, Mått, Effekt, Spänning, Pris, Mer information. Tänkte bygga en till hundkoja. I nuvarande har uppvärmningen bestått av en vanlig elsits under en faststiftad frottéhanduk.


Ska sätta in element i hundkojan , tänkte köpa från Lundhs. Kojan är på ca 5moch huserar en pointer och en TJT. Pointern är frusen av sig. Tror ni det räcker med ett 140W element eller ska man smälla in 2? Den är isolerad i både golv, tak och väggar.


Har dock ingångar så det kan dra lite där om det . En hundkoja ger din hund en skyddad plats utomhus, medan en hundlucka låter hunden komma och gå lite som den vill. Grindar är bra för att låta hunden röra sig fritt inom ett begränsat område.

Hej, det är så att jag alltid har drömt om att köpa en hund men min syster som bor hemma hos mig eller hos min familj med andra ord tål ej hundar, och vi har en rätt så stor gård. Undrar om det är lagligt att jag bygger en hundkoja med isolering och värme. Hundkoja Medium för medelstora hundar. Avtagbara fönsterrutor av plast som förhindrar att snö eller regn blåser in i buren!


Snygg bur för 1-kaniner. Ramp medföljer så att kaninerna kan gå mellan våningarna. Jag har byggt en hundkoja (dock inte helt färdig än). Byggde lådan större än kraven angav vilket nu innebär att hunden med sin kroppsvärme måste värma eller bevara sin värme i ett utrymme som är större än .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения