torsdag 1 mars 2018

Px21 brännare

Om undertrycket i skorstenen, vid nyligen stoppad brännare , är större än Pa måste dragavbrott installeras. Detta för att säker- ställa en störningsfri drift. Brännarkablage SF Rund komplett för montering till brännare.


PBS PelletsBrännar Service. Webshopen har öppet dygnet runt. Telefontider Vardagar: 08: - 18: .

Delar och reservdelar till KMPs Pellx PX21. Pris: Stigande, Pris: Fallande, Produktnamn: A till Ö, Namn: Ö till A, In stock. Genom att använda en svängarm underlättas underhållet av brännaren. Istället för att montera bort brännaren från pannan så svänger du enkelt ut brännaren från pannan. Du kommer då enkelt åt brännarröret för underhåll.


Testade att byta tändelement igår kväll och det verkade fungera. Innan jag lade mig var panntemperaturen på lite över grader, men nu när jag kollade, var den nere på grader och lyste rött igen. Detta blir ett långt inlägg där jag ska försöka förklara så gott det går.

Vi erbjuder service och reparation av brännare. Pris : 990:- Bild = Tändelement Artnr. Direktförsäljning av reservdelar till pelletskaminer, pelletpannor, pelletbrännare och mera.


Snabba leveranser och riktigt enkelt. Efterföljaren till PXoch PX21. Ej att förväxlas med PellXfrån Gordic med separerad styrbox) Pxhar en digital display med enkla och bra funktioner. Effectas brännare är väldigt lik PXrent tekniskt. Styrningen är dock helt annorlunda.


Här finns mer valmöjligheter för den. Har svårt att tro att det skulle vara dåligt drag - när jag askar ur pannan ser det ut som om det är rejält med drag eftersom askan dras uppåt på något sätt. Jag askar ju även ur öppningen för vedeldningen. Auktion på internet med En ser oanvänd ut och en begagna båda med okänd funktion. Reservdelar och tillbehör till KMP samt PELLX produkter som är t. KMP PX med kartong, delar och instruktion 1st troligen KMP- modell.


Jag vill koppla bort lågfartsläget, men jag vet fan inte vad det är jag ska koppla bort för att ådstakomma detta? Nästa modell som dessa Turbotändelement kommer att passa till är Pellx och PX21. Det finns en bild i beskrivningen som finns att ladda . Resterande modeller av brännare kommer i sinom tid och beroende på efterfrågan, så maila in vilken brännar modell du har så tar vi fram en adapter till din brännare också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения