torsdag 21 december 2017

Ctc v35 problem

Jag har sedan mån en v,laddomat och 3x5liter acctank. När jag kommer in för att kolla till så har fläkten och laddpumpen stannat. CTC relanserar vedklassikern CTC V35. En lättskött vedpanna för halvmetersved. Den nyutvecklade sugande fläkten ger ett jämnt drag och en bättre kontroll över hela eldningsprocessen.


Lättskött vedpanna för halvmetersved.

Den har en märkeffekt på kW och arbetar med omvänd förbränning. Den sugande fläkten ger ett jämnt drag och en bättre kontroll över hela eldningsprocessen. CTC Vden lättskötta vedpannan för halvmetersved. Rinkaby Rör säljer VVS, Vedpanna på 35kW med sugande fläkt.


Skorstensdiameter 1mm. Ett råd sätt inte slutet system,det ställer bara till problem vid vedeldning. Eldstad med volym på 1L, klarar 5m ved.


Två kompisar där den ena har en ctc vo den andre en calmar vmåste dom köra på 2:an annars stannar fläkten i pannan då o då.

Fläkten ger jämn och ren förbrännning. Spikar och dylikt är inte bra för pannan och keramiken. Jag eldar aldrig sådant och det måste man väl inte heller. Så det är enligt min uppfattning inget problem. Uppvärmningen av huset fungerar som det ska men varmvattnet i kranen krånglar.


Först kommer det riktigt varmt vatten i typ min, men. Ska byta vedpanna till sommaren och undra vad ni säger om calmar v33. Kom gärna med för och nackdelar för dessa olika pannor.


Har legat i dagar och försökt laga skiten,men det är knappt att armarna räcker till. Så nu ska det bli en ny panna :) Nu är det frågan vad man ska köpa och vettigt pris. Men när vintern kommer så vill man elda en gång varje morgon och det är där ett av mina problem frågor kommer in.


Min panngivare behöver bytas ut. För jag har lite svårt att få eld i pannan känns det som. Jag brukar göra som i ett gammalt torp vi hade med vanlig kamin. Inga problem i resten av pannan.


Tyvär finns inte ctc vlängre men det finns en ctc vsom är en vidarutväckling av vså om jag skulle byta panna i dagså skulle jag sätta in en sådan. Jag har CTC Vmed lamda sen ett år och är kanon nöj spaksotning så man sotar på sek. Varje månad hjälper vi över miljoner svenskar att jämföra priser på allt från CTC Värmepannor till orientmattor!

Vårt köpskydd garanterar dig en säker affär. Välkommen till PriceRunner! Om det är något som ni saknar ur CTCs sortiment eller något som ni har problem att hitta till er CTC värmepump, panna eller andra CTC maskiner tveka inte att kontakta oss. Vi tog därför beslutet att börja tillverka den igen, men med förbättrade, moderna egenskaper, säger Johan Liljebla .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения