torsdag 29 september 2016

Planteringsbord ica maxi

Ett planteringsbord eller en hylla är inte bara praktiskt att ha vid planteringen utan blir även en fin detalj både i trädgården och växthuset. Här finns det mesta för dig som gillar att fixa hemma och i din trädgård och du hittar allt ifrån utemöbler, trädgårdsmöbler till odling, målarfärg och fiskeredskap. Idag reser jag till Malmö för att fotograferas för Ica Maxis vårkatalog. Jag är så glad att få arbeta med Ica och ser verkligen fram emot att åka ner och jobba med detta proffsiga team.


Ni kan följa med bakom kulisserna via min Instagram. Kan redan nu tipsa om två av mina favoritprodukter som Ica Maxi kom .

Sköna hem är en inspirationskälla för heminredning med mängder av inspirationsgallerier. Denna pin hittades av Ullis Bohman. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. This Pin was discovered by Anna Bjelkholm. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.


Planteringsbord , odlingsbord för skötsel och omplantering av växter. Det här kommer att bli superbra och jag vet att vi kommer få bra användning av det, så mitt tisdagstips om du är på jakt efter ett planteringsbord , kolla på Ica Maxi , men räkna med lite pyssel när du ska sätta ihop det. Ha en fortsatt fin tisdag vänner!

Skicka med e-post BlogThis! Maxi ICA Stormarknad Botkyrka har allt du behöver under ett tak – god mat, prylar till hemmet, Maxiköket och mycket mer! Ljuslykta i glas och metall. Lämplig för blockljus, 1kronor, Lagerhaus. Stol Furuvik av stål och olja odlad akacia, 6kronor, Rusta . Jämför priser och läs recensioner på Utemöbler.


Välkommen till PriceRunner! Stort tack till Erik på Ica Maxi som efter avslutat arbetspass levererade hem de varor som saknades på vår onlinebeställning. Vi har allt ifrån små växthus och jord till planteringsbord och handskar. Här är några bilder på mitt nya planteringsbord som Mattias skruvade ihop i lördags.


Jag tycker att bordet är lagom stort och det är inte alls för tungt att flytta runt på om man vill det :) Längtar tills man kan plantera fina sommarblommor. Tändare Bic Lighter Maxi Motiv. Däckstol Biltema 499:- Klassisk amerikansk däckstol med tillhörande fotpall för en tillbakalutad tillvaro. Delbar så att vilstol och pall kan användas var för sig.


Att ha ett planteringsbord ute på altanen är väl lite av ett eget Ha begär och det är inte helt omöjligt att jag själv slår till på ett och SEN hittar en plats för den. Brukar gå till så :) Måla, olja in eller låta det vara som det är, your choice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения