onsdag 14 januari 2015

Vaxduk öob

Vaxduken säljs på metervara, du klipper själv till den längd du vill ha. Angivet pris gäller för en löpmeter duk. Detta är endast ett urval av vårt sortiment. I våra varuhus hittar du många fler varor! Ett annat tips är för er som precis som mig ÄLSKAR band av någon anledning.


Nu kan man köpa en hel uppsjö olika textilband på ÖoB för endast kr för en rulle med meter.

Jag som blir kär i allt med stjärnor på köpte det här . Hos JYSK hittar du alltid ett brett sortiment av vaxdukar till bra priser. En stor Hello kitty duschtvål köpte jag till Ella för en billig peng på öob. Djup tallrik 5ml, 12- pack. Marknadens normalpris 49:- Flera olika mönster! Bord med glasskiva Ø cm.


Stolarna finns i flera färger - kombinera fritt! Jag letar efter snygga vaxdukar eller liknande dukar som är enkla att torka av. Vill att det ska vara både snyggt och funktionellt.

Hitta senaste erbjudandena från ÖoB i Hässleholm och reklambladen från matbutiker. Står nu på bordet i inglasningen. De håller på att bygga om på ÖoB så det är mycket som ska packas upp o. Under första dagen så fick jag packa upp varor och jag var på avdelningen kem. Idag så fick jag också packa upp varor, fronta varor, prissätta varor och jag var nere i lagret. Sen lärde jag mig att klippa vaxduk idag, Emma . Handla Vaxduk i Strömstad med rabattkod och erbjudande.


Upptäck erbjudanden från ÖoB ! Erbjudanden från Vaxduk i Strömstad. Anslagstavla av fönster 100kr. B hade hönsnät för 59kr och klädnypor för ca 20kr. Vita färgen är grundfärg jag hade liggande.


Lådor för mobilen, ljus och vinboxen. Klipper man i microfleece så har man tillslut grönt ludd över hela huset. Så det var bara att slänga OnePiece 1. Men skam den som ger sig! Jag gick till ÖoB igen och köpte denna gång två lila filtar i vanlig fleece.


Mycket bättre, det luddade inget alls. Så nu sitter jag här och myser i min .

Torky att torka spill med: st. PärPlastficka för kvitton, diverse instruktioner och telefonlistor. Inplastad prislista att fästa upp på bordet.


Innehållet ovan är inköpt på ÖoB och vinsten är beräknad per stycksak , t. Festis ger en vinst på kr, en kexchoklad ger en vinst på kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения