torsdag 9 februari 2017

Kmp px21 pelletsbrännare

PELLETSBRÄNNARE KMP PX21. Ofta är det lämpligt att montera den i oljebrännarluckan, men om utrymmet för aska är litet kan luckan för vedinkast vara ett bra alternativ. Detta blir ett långt inlägg där jag ska försöka förklara så gott det går.


Pris: Stigande, Pris: Fallande, Produktnamn: A till Ö, Namn: Ö till A, In stock. Tändelement KMP PXtryggt och enkelt med snabb leverans.

Tills vidare levereras brännarna med svetsat innerrör pga byte av leverantör av gjutna innerrör. Pelletsbrännare typ KMP PX har hittills varit försedd med gjutet innerrör. Inlägg av Stegatorparn ons nov,. Brännaren tänder klockrent, och när.


KMP px från -som strular ordentligt, jag börjar blir hemskt trött på att jämt va skitig, och. Här kommer en lång beskrivning av vad jag hittills har gjort - ge gärna reflektioner på det me men f. INTE gjort - som kan vara problemet.

Här säljer vi reservdelar och tillbehör till pelletsbrännaren KMP PX21. Har mätt upp tändelementet och det är OK. Jag har problem med min KMP PXsom inte vill tända.


Bytte även för säkerhets skull men det fungerar ändå inte. Har bytt triac utan att det hjälpte. Söker man här i forumet får man tips om att det kan vara glapp, men jag har inte riktigt förstått var glappet i så fall . Hej, är ny på detta intressanta forum! Kan någon erfaren hjälpa mej med felsökning på min pelletsbrännare ? Har en Kmp pxsom nu är år och har gått problemfritt förutom ett utbyte av tändelementet i våras. Eldar med 6mm från Bionorr.


Har köpt en kåk för några år sen där det sitter installerat en pelletsbrännare. KMP (PellX)brännare -0som är ansluten till en Aquator panna. Jag är helt grön på detta med pellets. Köpt ett hus nydligt med pelletsbrännare , en Kmp PX21.


Dom sa när vi köpte huset att det är något fel på brännare, och det är det minstsagt :) Har läst runt lite vad felet kan vara, dom flesta säger knappen.

Men jag har suttit å masserat den fram å tillbaka hur . Stort sortiment av reservdelar och tillbehör till pelletsbrännare och pannor. Original reservdelar och reparationer av pellets-brännare och pannor. Alltid i lager och skickas samma dag som beställningen görs. Passa på att köpa ett nytt tändelement till din pelletsbrännare nu så att du har ett i reserv när det som sitter montera.


SV: Min pelletsbrännare lägger av! Tack så jättemycket för era förslag! Det är en PX-brännare, 20kw (insatt i öpningen där oljebrännaren tidigare satt i en kombipanna). Har svårt att tro att det skulle vara dåligt drag - när jag askar ur pannan ser det ut som om det är .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения