tisdag 30 augusti 2016

Rusta skruvdragare

På Rusta kan alla skapa ett trivsamt och personligt hem som känns kul, spännande och nytt. Vi erbjuder ett brett sortiment till överraskande låga pris. Hos Jula hittar du billiga batteridrivna skruvdragare samt mer påkostade borrskruvdragare med slagfunktion och avancerad styrelektronik.


Laddningsti Först 5-tim, sedan 3-tim. Laddindikator visar aldrig full laddning.

Ingen uppgift om överladdningsskydd. Batterispänning, 1volt. Chuckdiameter , millimeter. Delbetyg, 1-5: Användning, 4. Orkar mycket på en laddning.


Jag har en batteridriven skruvdragare från rusta , den har hållt i många år och klarar av att borra både trä och tegel alldeles utmärkt ( förutsätt att man använder rätt borr såklart). Rusta kunde ha sett till att leverera ett nytt batteri med samma innehåll, men jag antar de hellre säljer en ny skruvdragare , berättar han.

Rusta ber marknadschef Lisa Pers-Ohlsén att få undersöka hur det ligger till. När hon återkommer säger hon att Rusta inte längre säljer det . En bra skruvdragare gör jobbet enkelt och snabbt. Icakuriren har testat tio som klarar jobbet mer eller mindre bra.


Läs hela testet av skruvdragare här. Karta och vägbeskrivning. Börjar bli dags att uppgrader min Rusta skruvdragare för 98kr till något bättre :) Jag ska nämligen skruva en hel del altangolv i vår och lite. Jag har letat runt lite efter en skruvdragare som kan användas för enkla borrarbeten. Jag har haft några hundra (känns det som) rusta - jula- och byggmaxskruvdragare och de håller ju för det mesta något år eller två.


Och dom tidigare tipsen har ju varit ganska bra så kolla på dessa märken. En man i 40-årsåldern åtalas för att ha stulit en skruvdragare från Scania. Här testar vi både billiga och lite dyrare modeller. Men, du kan veva upp och ned ditt fordons stödben med hjälp av en batteridriven skruvdragare.


Då kan du nästan påstå att du har elektriska stödben och du kan definitivt påstå att du har det till en bråkdel av priset. Så gjorde vi urvalet: Vi vände oss till varuhuskedjorna Clas Ohlson, Jula, Rusta och .

Rusta om dekorationsbrasan som fattade eld: Beklagligt men man behöver inte vara orolig. Bilens ruta krossades i centrala Söderhamn – skruvdragare stals. Lägst betyg fick Rusta Bruksbo.


En bidragande orsak till AEG:s höga poäng är dess goda batterikapacitet. Maskinen klarar av att skruva i 5skruvar innan batterier tar slut, vilket kan jämföras med Skils (sämst) 2skruvar. Hitachi är den skruvdragare som går snabbast att ladda, minuter. Men jag vill gärna ha en skruvdragare eftersom min ledvärk har gjort mig rent fysiskt svagare. Behöver jag då en borrmaskin från Bosch för tolvhundra kronor eller kan jag nöja mig med en billig från Rusta till priset av vad en pizza kostar?


Jag köpte två exakt lika från Rusta om den ena skulle gå sönder. Vi köper på Jula eller Ikea eller Rusta och vi gör det med häpnad för ”herregud hur kan det vara så billigt”. En hel utesoffgrupp i plast för 4kronor? Ett parasoll som bara kostar 2kronor och är jättestort (nåja). En hoppboll från ÖB och givetvis en skruvdragare från Coop bygg som bara kostar 4kronor . Ska du enbart skruva i en skruv räcker en skruvdragare.


Borrmaskiner är ett begrepp som inte riktigt räcker till längre. Alla maskiner i testet klarar .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения