onsdag 11 oktober 2017

Clas ohlson växthus

Litet växthus eller hylla för balkong och. När du vill odla men har lite plats. Plastöverdrag med dragkedjor - öppningsbar framsida.


Perfekt som frostskydd i mindre utrymmen som växthus , pumphus etc. Elektronisk termostat med extern sensor för bättre noggrannhet. Lätt att ta bort och sätta til.

Jag letade på riktigt efter en hylla som skulle passa in på platsen, men detta var ännu bättre. Vi har haft turen att få världens trevligaste grannar. Det är alltid inspirerande att se vilka projekt de håller på med och diskutera olika lösningar eftersom vi bor på samma plats och har samma fö. Jula har ett växthus i PVC-plast som jag gillar.


Växthus Magnum - 1m². Men de hade tydligen helt slutsålt, och får inte in nya förrän i september(!). Så min fråga är om det finns något liknande att köpa nån annanstans?


Mjukningspunkt: °C ISO 306.

I växthuset har jag satt upp ett gäng adventsstjärnor i papp i fönstret. Jag valde att hänga dem i sytråd. Det allra lättaste sättet att ljussätta många stjärnor på enligt mig, här krävs endast en . Sveriges mest folkkära företag.


Här finns också nästan samtliga utgåvor av 1års kataloger samlade för första gången i digitalt . Ett vackert planteringsbord passar i varje vrå! Samtliga produkter kommer från . Det finurliga med den är ju att temperaturproben sitter på en sladd och kan förläggas där man vill ha den. Clas Ohlson -varianten mätte ju . Kanna i zink, 1kr, Blomsterlandet. Håll koll på växthuset med en Hydromat, inställbar droppbevattning som kan avge allt från 1-1liter vatten - med gödning om du vill - per dygn.


Bland annat slaktades kursen ordentligt efter senaste resultatet. Kursen har gått ner ordentligt sedan min senaste analys då den låg runt 1kr och handlas idag runt 1kr. Då satte jag en målkurs på . Säsongens prylar som gör uterummet perfekt.


Lokala avvikelser kan förekomma. Johannes (Johannes) Hallå! De har inbyggd termostat (5-grader) och lämpar sig i mindre utrymmen som växthus , matkällare mm.

Kan detta funka i större byggen åt . Sedan tidigare finns kontrakt med bland annat HM och Elgiganten. Enkelt och stilrent blombord att gro nya växter i. Ett litet växthus att fylla upp med växter. Här är allt som behövs till hembyggda växthuset. Det finns ingen bättre tid för hemmafix än sommaren, och vad passar då bättre än att göra ett hemmagjort växthus ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения