onsdag 3 maj 2017

Haga spis och kamin

Störst i Väst- Sverige på gamla och antika gjutjärnskaminer, vedspisar och etagekaminer. Välkommen till vår butik i Karlstad! Haga Spis o Kamin , Nygatan Karlstad tlf. Vi har ett 20-tal järnkakelugnar, kaminer och vedspisar i olika storlekar och utföranden i lager.


Visa fler bolag på denna adress. Inga telefonnummer registrerade.

Yelp är ett roligt och enkelt sätt att hitta, rekommendera, och prata om vad som är riktigt bra och mindre bra i och runt om Karlstad. Handel med gjutjärnspisar och kaminer. Status, adress mm för Haga spis och kamin.


Renovering av gamla spisar och kaminer. Affärsidén är att köpa in gamla spisar och kaminer från Sverige och Norden för att renovera upp och sedan sälja vidare. Enligt Håkan säljer vedspisar för kök bäst medan de större kaminerna är lite mer . Jag skulle själv ha en kamin när vi köpte hus i slutet av 80-talet. Då upptäckte jag att det knappt fanns någon som höll på med det och startade eget.


Jag köper in spisarna i risigt skick, plockar isär dem och sandblästrar dem.

Då ser jag om det finns sprickor . Jag såg att det stod tomt så jag ringde och frågade ägaren om jag fick hyra. Jag ville ha en butik och det är lagom storlek för det jag har, säger Håkan Nordin. Ansvarig Håkan Nordin år. Bokslut, styrelse, F-skatt, telefonnummer.


Images by hagaspisochkamin. Nu är jättespisen ihopmonterad med pannkitt! Hitta adress på karta, kontaktinfo, nyckeltal och befattningar. Inhämta information om HAGA SPIS OCH KAMIN på vår webbplats. Torget listar företag i Sverige.


Yelp permet un moyen facile et amusant pour trouver, recommander et discuter des endroits, que vous aimez ou pas à Karlstad et ses alentours. Yelp es la mejor guía de tu ciuda una forma fácil y divertida de explorar, descubrir y compartir todos los pequeños comercios en Karlstad ¡y más allá! Browse all Instagram on the web, Instagram Statistics and much more in Cornbit. Mit Yelp kannst du n, Empfehlungen teilen und dich mit anderen darüber austauschen, wo in Karlstad es richtig super ist und wo eher nicht so. Unik konstruktion med lång väg för rökgaserna!


Sista bilden - efter blästring och före montering. Perfekta kaminen för stugan eller växthuset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения