torsdag 25 januari 2018

Centurio möbelpolish

Rensning og polering af lakerede møbler, pieanoer og andet lakeret træ. CENTURIO møbelpolish , 1ml. Renser og polere lakerede møbler og andet lakeret træværk. Behandlingen giver en fedtfri overflade med en dybt skinnende glans.


Køb Møbelpolish 175ml her.

Altid lave priser og hurtig levering! Skriv dit ønske i søgefelt. Vi har prøvet alt muligt andet, men det er det eneste, der duer til den type møbler. Visse typer møbelpolish indeholder sillicone, og dem . Efterlader den pudsede genstan skinnende med fedtfri højglans. Ger en yta med hög glans.


Vær den første til at bedømme dette produkt. Lagerstatus: Ikke på lager.

Rengör och polerar högblanka och lackade ytor. Det är viktigt att skaka flaskan före användning då polishen innehåller ett polermedel som bör vara väl blandat. Tilføj til sammenligning . Centurio möbelpolish 2ml. Jeg har en formodning om, at møblerne først skal renses, men med hvad? Jeg har stor veneration for de smukke møbler og håber oprigtigt, at du kan hjælpe mig med at bevare dem . Säljs på flaska med 2ml.


Fælles for alle polérmidler er, at man prøver et mindre synligt sted på guitaren, inden man går amok, da især . Bör inte användas på matta ytor om man inte vill att de ska bli blanka. Inga skadliga lösningsmedel. Den kan jämföras med en ”rubbing” för lack eftersom den slipar bort små repor och ger . Trä är ett fantastiskt material med utseenden av väldigt olika karaktär. För att framhäva de speciella egenskaperna finns det olika ytbehandlingsmetoder, lack - olja - vax, som alla kräver olika underhåll.


Det som alla träytor är känsliga för är vätska, hetta, solljus: ställa inga heta föremål direkt på ytan . Jeg har arvet et - meget - gammelt skab fra min oldemor, og ladet mig fortælle at det er lavet af cubansk mahogni. Min oldemor har efterladt en seddel med vejledning til vedligeholdelse.

Både renser og polere i en arbejdsgang - ikke tilsat silikone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения