onsdag 5 december 2018

Plantagen kompostgaller

Kompostbehållare för enkel kompostering av trädgårdsavfall. Kan också användas till inhängning av djur tillsammans med ”Stolpe till Keeper kompostbehållare”. Försäljningsperiod från: Januari. Hos oss hittar du bra kompostlösningar i olika storlek för att passa dina behov. Kompostering är ett sätt att ha hand och trädgårds – och hushållsavfall och är en del av ett kretsloppssystem där det organiska avfallet bryts ner på ett organiskt sätt.


Stabil stople för att bygga ut och stabilisera ditt kompostgaller.

Mycket av det vi säljer på Plantagen är växter som alla ingår i ett organiskt kretslopp, som vi människor är en mycket stor del av. Detta kretslopp går ut på att växt- och djurriket är beroende av varandra som föda, att olika ämnen i naturen används för att dels få saker att växa och dels få djur och natur att . Men har du rätt redskap som underlättar för dig i trädgården? Se till att ha en rejäl skottkärra och en kratta med flexibla tänder av stål eller en som effektivt tar bort löv så att gräsmattan får vintervila. Löven samlar du lätt i en sopsäck eller kompostgaller. Plantagen är Nordens största kedja för ett liv med växter - inomhus, i trädgår på balkong.


Vi erbjuder både inspiration och ett brett sortiment. Tips på bra billiga sätt att barnsäkra trädgården. Med hjälp av kompostströ regleras kol- och kvävebalansen samt fukthalten i komposten, som därmed får de bästa.

Biltema, Plantagen och Jula säljer alla kompostgaller under 100kr. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus. Klicka här och bli medlem på iFokus - eller - . Hur har det gått med spaljén? Var på Plantagen igår och tänkte då på denna tråd (japp, Odla finns alltid med en i tankarna!) när jag såg att de hade kompostgaller i rostfritt, ni vet de där nätkomposterna som brukar vara i fyra sektioner.


Besök stora företag som Biltema, Granngården, Plantagen , Bauhaus och Jula för att se deras utbud och priser på komposttunna, roterande kompost, kallkompost, kompostnät och. Nedan bilder på nät av olika slaag hämtade från deras hemsida för den som själv vill bygga en kompost som kompostnät eller kompostgaller. Tillverkad av epoxylackerad kraftig ståltråd.


Passar till alla typer av …. Kompostgaller Nyby Ett robust kompostgaller som även kan användas som inhängnadsgalle…. Konsoler Nyby Konsol för räcke, ställbar ca cm. Kryddetikett Nyby Dekorativ Svensktillverkad kryddetikett. Ett kompostgaller eller ett rutnät av armeringsjärn ovanpå kragen kan hålla krafsande höns och katter borta.


Barn och hundar brukar gilla att gå på gångarna kring. Enligt siffror som Plantagen tagit fram har var femte svensk över växter i sitt hem. Idag har jag varit på plantagen o inhandlat sättpotatis, lök o kompostgaller. Jag har ökat ut hundarnas rasthage på baksidan så att den blir lite större, få se om jag köper några fler sektioner senare.


Nu är Pasi o Alex på väg o ska övningsköra för första gången.

Nu har jag precis varit på Loboo och pratat med Katta, vi bestämde att jag skulle höra av mig då jag kommit hem med Java och jag köpte även en klotång som hon rekomenderade. Det går nog bra, tror jag! Efter det åkte jag på plantagen och köpte ett kompostgaller. Klockan fem börjar jag jobba, det känns lite tungt för tillfället men .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Популярные сообщения